Bakker.com ervaringen

( 1 Ervaring )

Bakker.com, al jarenlang het grootste postorderbedrijf voor alles op het gebied voor tuinieren!

Piet Bakker startte in 1945, direct na de tweede wereldoorlog, met het verzenden van bloembollenpakketten. Hiermee vond hij in een verwoest Europa een gat in de markt. In de loop der jaren groeide Bakker uit tot een dynamische organisatie met vestigingen in 17 landen, die bij elkaar zo’n 700 medewerkers tellen. Deze groei ging uiteraard gepaard met een uitbreiding van een breed scala aan bloembollen, planten, heesters, rozen en tuinartikelen. Daarnaast is het volgen van de laatste ontwikkelingen en trends een proces dat nog iedere dag hoog in het vaandel staat. Tegenwoordig worden er jaarlijks wel meer dan 100 miljoen catalogi verstuurd!

Het kon dan ook niet uitblijven dat de succesvolle printcatalogus in 1998 werd aangevuld door een E-commerce website voor online bestellen en tuinadvies. Zo kon de brede doelgroep beter bediend worden. Jong en oud bestellen vandaag de dag online via de webwinkel, vanuit onze printcatalogus of de digitale catalogus.

Ervaring (1)


Gebruiker Dave Gooilink
25 juni 2020
Dave Gooilink

Niet alleen vriendelijk personeel maar ook toffe website.

Houdt zich aan de afspraken, alles correct geïnformeerd