Canvascompany.nl ervaringen
CanvasCompany is al jarenlang marktleider in Nederland op het gebied van canvas print. Met inmiddels al meer dan 100.000 tevreden klanten wordt er nog elke dag gewerkt vanuit passie en vakmanschap voor het product. De afdrukken op canvas van CanvasCompany komen steevast als beste uit de bus. De klant bestelt een foto op canvas in slechts een paar stappen via de computer, tablet of smartphone. Vervolgens gaan de medewerkers zorgvuldig aan de slag met het verwerken van de bestelling, en wordt een foto op canvas al binnen 2 werkdagen volledig gratis naar de klant verstuurd!
Voordelen:
- 1 jaar “niet goed geld terug” garantie
- Standaard een gratis verzending van een foto op canvas
- een foto op canvas wordt altijd binnen 48 uur verstuurd
- foto op canvas van CanvasCompany is onafhankelijk als beste getest!
- 24-uurs spoedlevering mogelijk
- gratis fotobewerkingen
- mogelijkheid tot achteraf betalen
- in een paar stappen een foto op canvas bestellen via een veilige HTTPS verbinding
Ervaringen (3)
Service ten top!!
Ik doe al enige tijd zaken met CanvasCompany. De korte lijntjes en de snelle reacties zorgen ervoor dat deze samenwerking zeer prettig is!
Mocht er onverhoopt iets niet goed gaan, wat ik overigens 1 keer heb meegemaakt, wordt dit snel en professioneel opgelost! Hoop op nog een lange samenwerking!
Betrouwbaar
Betrouwbaar en goede prijzen
smerige praktijken...
Je bestelt een bon bij vakantieveilingen. Blijkt dat je per voucher maar 1 bestelling en dus ook maar 1 boek kan kopen. Ik heb 20 dezelfde nodig. Ik vragen naar de mogelijkheden, maar die boden ze niet. 20 boeken, dus 20 aparte bestellingen, dus 20x de verzendkosten en 20 aparte boeken door de bus. Niks in 1 doos of goedkopere, milieubewustere, arbeidsverminderde verzendingen.
Ik had de vouchers al, dus ik slik t in en ga bestellen.
Blijkt dat ik níet (zoals in de voorwaarden van de actie staat) €6,95, maar €7,95 verzendkosten pér boek moet betalen! Ik zoek opnieuw contact. Wordt er eerst een smerige optie voorgesteld dat ik een tegoedbon van €20 krijg. Ja daaag... dan dus opnieuw iets bij jullie bestellen en daar nog weer de verzendkosten voor moeten betalen. Dan is die hele bon maar €12,05 waard. Uiteindelijk hebben ze me dan toch die €20 terug betaald.
Staat er in de voorwaarden verder dat het boek 5 dagen na verzilveren wordt verzonden. In mijn geval 9 december. Bij het bestellen krijg ik 12 december als datum. Ik vraag ernaar hoe dat zit en krijg geen reactie. Gister, 12 december, nog steeds geen verzendbevestiging. Er was al wel een track-en-trace-code van PostNL en daar stond ook dat ze nog niets hadden ontvangen. Ik eind v/d dag mailen. Krijg ik 's avonds laat ineens 11 mailtjes van canvascompany met verzendbevestiging en 11 mails van postnl dat ze de boeken hebben ontvangen. Ze worden zaterdag de 14e geleverd. Ik denk: de 14e pas?? En waar zijn die andere 9 boeken gebleven??
Ik vandaag, de 13e bellen... zegt die mevrouw aan de lijn doodleuk dat het foutieve voorwaarden zijn en dat ik het daarom maar moet slikken dat ze nog niet de deur uit zijn. Vertelt ze ook nog eens dat de bestelling wél in 1 doos worden gedaan en dat ze daarna allemaal weer uit de doos worden gehaald, apart worden verpakt en gelabeld en verzonden...!!! PARDON?!?!?!?
Serieus... wat is dit voor idioterie?!?!