Doublefonline.nl ervaringen
Ervaringen (2)
Spoorloos pakket
Ik heb al verschillende keren besteld bij F-online. Helaas is het de laatste keer mis gelopen. Mijn pakket zou afgeleverd zijn, maar er werd niets aangetroffen bij mij thuis, noch bij de buren. Na contact opgenomen te hebben met F-online 18 juni 2019 waarop ik vrij snel reactie kreeg. Men zou mij een ontvangersverklaring sturen om de zaak op te lossen. Ik heb F-online hier zelf aan moeten herinneren op 10 augustus, 15 augustus en opnieuw op 24 september. Ik krijg geen antwoord. Ik wordt genegeerd en ik vind dit schandalig. Ik begrijp dat de fout wellicht bij de pakjesdienst is gebeurt, maar mijn enig aanspreekpunt is F-online. Spijtig dat dit na 3 maanden nog steeds niet opgelost is en dat de consument dupe moet zijn. Ik heb F-online meer dan voldoende tijd gegeven om te reageren. Ik ben erg teleurgesteld.
fijn gevoel
Nadat ik betaald had, kreeg ik meteen een bericht binnen