Furnea.nl ervaringen
Furnea.nl is een webwinkel met een groot assortiment goedkope woonaccessoires. Van een industriële hanglamp en zachte sierkussens tot een stijlvolle lantaarn, Furnea.nl heeft alles in huis. Bij Furnea.nl worden alle woonaccessoires altijd snel en tegen de laagste prijs aangeboden. Consumenten kunnen zo hun woning snel en leuk decoreren met de woonaccessoires.
Omdat Furnea.nl direct bij de fabrikanten inkoopt lijdt de prijs van de goedkope woonaccessoires niet onder de kwaliteit. De design woonaccessoires van Furnea.nl zijn kwalitatief hoogwaardig, uniek en goedkoop. Bij Furnea.nl krijgen consumenten altijd korting op het gehele assortiment. Dankzij de laagste prijsgarantie hebben de woonaccessoires van Furnea.nl altijd de laagste prijs.
De klanten van Furnea.nl kunnen rekenen op een goede service en een snelle bezorging in Nederland en België. Daarnaast biedt Furnea.nl een retourrecht van 14 dagen en een vriendelijke klantenservice die altijd bereikbaar is. Het uitgebreide assortiment stijlvolle woonaccessoires in verschillende stijlen zal iedereen verbazen.
AFRADER!!!!
We hebben vorig september een bureautafel en dressoir bij Furnea besteld. Met het bureau was gelukkig alles in orde, maar met het dressoir niet.
Furnea deed in eerste instantie alsof men niet begreep wat het probleem met het dressoir was, en kwam men met de meest grote onzin argumenten waarom het dressoir aan de achterzijde breder zou zijn dan aan de voorzijde.
Na 2 maanden mailen kwam men dan eindelijk met een oplossing, waarbij men mijn bedenken of die oplossing ook echt ging werken min of meer naast zich heeft neergelegd.
Ruim na het verstrijken van de geschatte levertijd van 3-5 weken zelf contact opgenomen met de vraag of de spullen voor de oplossing inmiddels binnen waren, maar geen reactie.
Na ingebrekestelling kwam er plotseling wel reactie. Ze zouden wel degelijk hebben gereageerd en geprobeerd ons te bellen…..
Daarop een afspraak gemaakt. De monteurs van Furnea zijn langs geweest om de problemen op te lossen, maar helaas was het tegenovergestelde het geval. Het bovenblad paste nog steeds niet, de nieuwe zijkanten waren beschadigd en i.p.v. hoogglans wit was de zijkant ineens mat wit.
Uiteraard hebben we aangegeven dat we met deze pruts oplossing niet tevreden waren, en ons geld voor het dressoir terug wilden. Daarop kwam de reactie dat het, kort samengevat, allemaal onze eigen fout was. De muur achter de kast was scheef, terwijl de kast vrij van de muur stond, en de vloer was ook niet waterpas. Dat zorgt er nog steeds niet voor dat een dressoir aan de achterzijde breder wordt dan aan de voorzijde, behalve bij een dressoir van Furnea dan…..
Dat was voor ons de laatste druppel, en zodoende hebben we de zaak afgegeven aan onze rechtsbijstandverzekering. Daar kreeg ik te horen dat Furnea inmiddels bij hun bekend is, en onze zaak op de stapel er bij komt.
ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN!!!!