Miinto.nl ervaringen

( 10 Ervaringen )

Bij Miinto shopt de consument direct bij de leukste fysieke boetieks van Nederland. Miinto is het grootste fashion netwerk van Scandinavië met ruim 55.000 producten en 1300 merken. Miinto zorgt ervoor dat de consument online kan shoppen bij lokale boetieks en dat consumenten, winkels en merken met elkaar verbonden zijn.

Miinto combineert de service en de veiligheid van fysieke winkels met de flexibiliteit en beschikbaarheid van online shoppen. En dat allemaal met een ruime selectie van de mooiste modemerken.

Ervaringen (10)


Gebruiker Moniek
5 september 2024
Moniek

Slechte service en bezorging en onvolledige informatie op de site

3 dure tassen besteld.
2 ontvangen nummer 3 is spoorloos.
Ik wilde er een kiezen maar er stonden geen formaten online of een foto met model. Uiteindelijk vanwege twijfel en gedoe teruggestuurd.
Bedrag van “een” derde tas staat nu al 2 maanden open en een retourbedrag van €9,-! Klantenservice reageert al meer dan 2 weken niet op mijn mails!


Gebruiker Vera Van der Jeught
24 augustus 2024
Vera Van der Jeught

Heel slechte ervaring bij miinto

Ik bestel twee paar schoenen, niet in solden waar overal op die schoenen al solden zijn maar spijtig mijn maat niet. Ik heb maar een paar ontvangen en deze zijn te groot. Er was geen retourlabel in de doos. De brief die erbij zat, daar stond een mail-adres dat niet juist was. Na verschillende mails gestuurd te hebben krijg ik het goede mail-adres maar mijn ordernummer en mijn e-mail adres wordt niet aanvaard. Ik heb ook een case nummer waar ik mijn klachten heb gemaild. Ook heb ik l meerdere malen telefonisch contact gevraagd. Geen reactie daarop. Het gaat wel om 330 euro.


Gebruiker Christine
23 augustus 2024
Christine

Retour

Retour door de winkel niet goed afgehandeld. Door winkel zelf een fout gemaakt. De goederen waren netjes door mij binnen de termijn terug gestuurd. Winkel weigerde goedkeuring terwijl de fout niet aan mij laag. Rechtsbijstand ingeschakeld omdat dit langer dan 1 jaar duurde en een onterechte blokkade op klarna is ontstaan. Na meerdere pogingen via de advocaat en aanleveren van bewijsstukken wijst miinto elke schuld van zich af terwijl de bestelling via hun site waren. Mijn rechtsbijstand heeft besloten om de schade geheel aan mij te vergoeden terwijl dit bedrijf zijn klachten en klanten niet netjes behandeld. Als er iets fout gaat met een retour dan wijzen ze alles
Van zich af en legen het probleem bij je neer. Reden van niet verwerken : Ik zou een verkeerd artikel hebben geretourneerd. Maat 42 bestelt en maat 44 ontvangen. Maar ik ben die gene die een verkeerd artikel retour heeft gestuurd. Dus geen geld terug en de rechtsbijstand aan mij de kosten vergoeden. Ik weet niet hoe ik anders aan een artikel met labels zou komen behalve via hun site. Echt waardeloos dat zo een bedrijf met zo iets weg komt ! Bestel hier niet


Gebruiker Mariska
11 januari 2023
Mariska

Hele goede service

Hele goede service! Ik had in september Balenciaga’s gekocht en in december was mijn zool kapot. Dit gemeld en ik mocht ze retour zenden. Hierna hebben ze me constant op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Hele vriendelijke medewerkers die dat deden.
Bedankt voor de goede service 👍🏻


Gebruiker Sacha
28 december 2022
Sacha

OPLICHTERS

IK BEN OPGELICHT DOOR DIT BEDRIJF. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen en toch MOET ik betalen voor het product welke over de 100,- bedroeg. DIT GA IK NIET DOEN. Ik belde met dr klantenservice en heb toch contact gehad met onbeschofte medewerkers, niet meer humaan. De betreffende medewerker (Niels)
Heeft mij middrn in mijn zin opgehangen. ONBESCHOFT!! NOOIT BESTELLEN HIER!!


Gebruiker patricia
12 december 2022
patricia

op zich altijd wel tevreden

Ik bestel met regelmaat bij Miinto. Altijd wel tevreden. Leveringen snel en volgens afspraak en het retourproces is op een paar keer na altijd wel goed verlopen. De reden waarom ik hier bestel is het aanbod en vaak kortingen en de keuze achteraf betalen. Nu is dat veranderd... dit gaat niet meer en zal voor mij veel uitmaken alsmede voor andere klanten om een bestelling te plaatsen. Hoe fijn is het om eerst te passen en beslissen en dan te betalen. En niet te wachten op je geld wanneer een product wordt geretourneerd.
Jammer... het zal voor mij geen Miinto meer worden als ik geen keuze meer heb om achteraf te betalen. En ik denk voor veel mensen niet meer....


Gebruiker Leila
13 april 2022
Leila

Bestel hier niet


Bestel hier niet!!! Product die ik heb terug gestuurd was verloren vervolgens beloven ze je geld binnen 5 dagen terug te storten of verwerken. Nog steeds niet gedaan inmiddels 4 weken verder!!!!! Oplichters!!! Bestel hier niet


Gebruiker Zatara Dantes
24 februari 2022
Zatara Dantes

Slecht

Ik wacht al meer dan 2 a 3 weken op schoenen, ze moeten deze bedrijf onder toezicht houden bij de KVK Europa. Pas op en bestel hier niet.


Gebruiker Anna
24 januari 2022
Anna

niet geleverd

Bijna een mand geleden schoenen besteld. Ik wacht nog steeds... De winkel heeft het verstuurd met het door Miinto geleverde adreslabel. Verkeerd afleveradres...terwijl het goed op de factuur staat. Geen mogelijkheid om op te halen bij DHL punt...Vele malen gebeld...en gemaild. Daarna pakket zoek, op het hoofdkantoor, terug naar de winkel, zoek bij DHL, terug naar de winkel, "o het ligt hier op kantoor " het is terecht en wordt binnenkort bezorgd. Vanmorgen maar weer eens gebeld, Het is onderweg hoor en ik stuur de track & trace code. Niet bezorgd dus. Wel een bedankje voor mijn geduld en een kortingsbon die slechts enkele dagen geldig is. Hou toch op met al die smoezen en lever gewoon die schoenen.


Gebruiker Noa
10 oktober 2019
Noa

Zéér slechte website!!!!

Zeer slechte webshop!!! Ik had schoenen besteld bij Miinto (2 maanden geleden!!!! En ik ben er nu nog steeds mee bezig....) en deze betaald met Afterpay. De schoenen deed ik uiteindelijk retour. De retour werd niet geaccepteerd. Prima, maar krijg ik deze dan wel weer terug? Nou nee, ik heb niks meer van ze vernomen over iets van: We sturen ze terug. Ik mailen, contact op nemen met de winkel waar ze van zijn, daar werd niet op gereageerd. Uiteindelijk, een Engelse mail als reactie met als reden dat ze het druk hebben dus ik doorverwezen was naar een Engelse collega. Hierin stond dat ze het zou oplossen voor mij. Niks meer gehoord!!! Mijn factuur van Afterpay was ondertussen al verlopen dus boete.... Ik begon met bellen. Mijn telefoontjes werden telkens niet geantwoord. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn en legde ik de situatie uit waarin ik toen al anderhalve maand zat. Deze mevrouw vertelde me dat ze zou gaan bellen en ze bevestiging zou sturen via de mail als de schoenen mijn kant op zouden komen. We zijn nu ondertussen alweer een week verder en ik heb nog niks gehoord. Afterpay was op de hoogte van deze situatie en heeft een aantal dagen bovenop de uiteindelijke betaaldatum gedaan, echter, loopt deze ook alweer af en heb ik na 2 maanden nog stééds geen schoenen, mét een factuur die ik wél moet betalen!!! Ik wordt hier niet goed van, ik hoop dat dit nu wordt opgelost. In ieder geval nooit meer schoenen van Miinto voor mij.