OntbijtjeThuis.nl ervaringen
Ervaringen (23)
niet geleverd ook geen geld terug
Waardeloos , verdienen het niet om te bestaan,
Ontbijt besteld voor een huwelijk, niets geleverd, zij zeiden dat ik gezegd had dat het wel geleverd was, Nou mooi niet dus . En ook geen geld terug
Niet leveren wel geld innen
Ontbijt besteld voor mijn vrouw die 60 is geworden, helaas niet geleverd de verantwoording werd afgeschoven op de bakker in Veen die zou leveren maar die melde dat opdracht in spambox terecht was gekomen of het op andre dag kon.
Duidelijk dat de bedrijven niet weten dat ze met mensen te doen hebben maar geld is belangrijker wat niet terug betaald word.
Niet waard! Bestel ergens anders
Afgelopen week een ontbijt besteld. Niet de moeite waard. Bestelling klopte van geen kant. Onvriendelijk mailverkeer. Niet telefonisch bereikbaar. Simpele supermarkt broodjes had ik zelf ook kunnen halen. Slechte service. Slechte cominucatie. Niet de moeite waard om hier iets te bestellen! ZONDE VAN JE GELD!
HIER NOOIT BESTELLEN!! GEEN SERVICE, geen ontbijt geleverd.....geen geld terug!
Een ontbijt besteld voor 2 personen----NOOIT GELEVERD!!!! Klacht gemeld, het ontbijt zou zijn geannuleerd. (???) Wel betaald.... geld zou worden teruggestort. NOOIT ONTVANGEN !!!!! Geen reactie meer. AUB HIER NOOIT EEN ONTBIJT BESTELLEN!!!! DIT IS GROTE OPLICHTING !!!!!
Incasseert geld maar levert niet
Ontbijt besteld. Nooit geleverd. Steekt geld in eigen zak en doet geen moeite om ontbijt bezorgd te krijgen. Onbeschofte afhandeling van klacht.
🥶
Een uur voordat het ontbijt geleverd zou worden, werd deze afspraak geannuleerd. Of het op een andere dag kan! Nee, natuurlijk niet. Was ter ere van een feest. Kan dus echt niet.
Beroerd
Ontbijt besteld vor 60ste verjaardag van mijn vrouw levering tussen 7:30 en 8:30 niets ontvangen een uur later nog niets uiteindelijk mijn geld terug ontvangen maar een excuus was toch wel op zijn plaats geweest. Hier bestel ik nooit meer.
Slecht
Ontbijt besteld voor twee personen op x datum hebben hun hem gewoon naar een dag erna gezet en beschuldigingen ons dat wij de datum in ons account hebben veranderd. Als je iets veranderd krijg je daar toch een bevestiging van bij hun dus niet. Maar wij hebben dus niets veranderd voor de duidelijkheid. Ik zei tegen hun waarom zou ik het veranderen naar een datum waarop niemand thuis is? Nee ik heb volgens hun nu alles geannuleerd dus het is allemaal mijn schuld. Ik wil mijn geld terug en geen ontbijt meer. Ik vraag om een datum en leveren niet omdat ik volgens hun heb gewijzigd. Klopt van geen kanten. Maar ik zie hier meerdere reacties dat het niet klopt. Twee ontbijtjes voor €45,95 best een hoop knaken als het niet bezorgd word op de afgesproken datum volgens mijn bestelling. Ze willen het nog na leveren maar dat willen we niet meer omdat alles in de klant z'n schoenen geschoven word. Nou bij ieder ander bedrijf wil je je klant toch houden. En ik denk hier niet. Bij andere bedrijven hoef je dat niet te doen want dan kan je een andere baan zoeken. Ze willen mijn geld niet terug storten. Ik hoop dat ze nog komen met een goede oplossing ipv alles op de klant te schuiven. Slechte communicatie ook. Telefoonnummer ook nergens te vinden. Alleen via mail contact. Ze kunnen de klant ook bellen. Maar ik doe nu maar zo misschien komen ze met de GOEDE OPLOSSING
duur ontbijt met ontbrekende items
Voor 2 personen het deluxe ontbijt besteld. Werd wel op tijd bezorgd maar er bleken 6 items te missen: plakken brie - tomaat/komkommer - tonijn salade - filet american - yoghurt - gemengd fruit salade. Direct een email gestuurd en men vroeg om een foto en deelde mede dat sommige items door iets anders vervangen kunnen worden. Dat is prima, maar er was geen vervanging voor de missende items. Het was mij niet helemaal duidelijk wat ze met een foto wilde maar toevallig had ik een foto gemaakt van de doos met inhoud. De inhoud was zelfs minder dan het 'normale' ontbijt en kon dus aantonen dat deze items er niet inzaten.
Ik kreeg een antwoord dat ze wel 5 euro wilde terug betalen. Het verschil tussen het normale en deluxe ontbijt is al 5 euro per persoon. Ondanks mijn protest over 5 euro hebben niet verder gereageerd.
Al met al een aanfluiting !
Nare ervaring!
Twee cadeaucodes gekregen bij afscheid van werk.
Codes werkten niet. Na bewijs van aankoop aan te hebben moeten leveren en 30 mails eindelijk nieuwe codes.
Degene die de bonnen gekocht had had ook al veel problemen met de bezorging en levering van de bonnen.
Bonnen kunnen niet tegelijk gebruikt bij 1 bestelling. Er moet dus 2 keer besteld worden. Je krijgt hierdoor geen korting en betaald 2x bezorgkosten. Kosten voor 2 luxe ontbijtjes €50,- plus in totaal 16, 90€ aan extra kosten voor twee ontbijtjes!!!
€66,90 voor twee ontbijtjes.
Ik heb de ontbijtjes nog niet ontvangen maar heb er geen hoge vewachting van.
Wat een nare webshop!!!
Ganiet met ze in zee! Mijn advies, vind een aardige lokale ontbijtservice!
duur ontbijt met ontbrekende items
Voor 2 personen het deluxe ontbijt besteld. Werd wel op tijd bezorgd maar er bleken 6 items te missen: plakken brie - tomaat/komkommer - tonijn salade - filet american - yoghurt - gemengd fruit salade. Direct een email gestuurd en men vroeg om een foto en deelde mede dat sommige items door iets anders vervangen kunnen worden. Dat is prima, maar er was geen vervanging voor de missende items. Het was mij niet helemaal duidelijk wat ze met een foto wilde maar toevallig had ik een foto gemaakt van de doos met inhoud. De inhoud was zelfs minder dan het 'normale' ontbijt en kon dus aantonen dat deze items er niet inzaten.
Ik kreeg een antwoord dat ze wel 5 euro wilde terug betalen. Het verschil tussen het normale en deluxe ontbijt is al 5 euro per persoon, dus je zou denken dat ze tenminste 10 euro terugstorten. Maar tot op heden geen volgende reactie of terugstorting ontvangen.
Al met al niet aan te bevelen.
Afrader, zijn genoeg andere opties
Ondanks de bevestiging heeft onze moeder van 82 anderhalve uur moeten wachten totdat zij begreep waarom onze vader (ook 82) maar aan het rekken was met het maken van haar verjaardagsontbijt. Deze club Ontbijtjethuis.nl zou het namelijk tussen 08:30 tot 09:30 uur (met een bevestiging 09:00 uur) brengen, dat werd 10:00 uur zonder bericht. Dan benader je natuurlijk de klantenservice, die staan immers 7 dagen per week je "direct" te woord......echter na een nette e-mail geschreven te hebben, twee dagen wachten is ook dit weer veel te laat, AFRADER!! kijk gerust verder!!
Klaver
Goed ontbijt, lekker en zeer uitgebreid. Hoop verpakkingsmateriaal dat vind ik echt zonde
Belachelijk
2x lazy valentijnsontbijt besteld tussen 7.30 en 8.30 vanwege dat mn vrouw nog moest Werken en het ontbijt pas om 10.50 aan dus weg verrassing en ontbijt bezorger grote mond en wou het niet meer mee terug nemen
Prijs kwaliteit was ook niet je van het
Een vriendin van ons had dit zelfde ook besteld daar zijn ze nooit komenopdagen
Telefonisch niet te berijken via mail contact 1x mailtje terug gehad met de vraag wat het ordernummer is verder geen antwoorden
Ontbijtjethuis zeer slecht
Geen Lazy party ontbijt bezorgd, zeer onvriendelijk mail verkeer. Telefonisch niet bereikbaar.
Uiteindelijk geen ontbijt, geld kwijt en een terleurstelling verder.
Ik wil dit iedereen afraden, bestel hier niet !
Prima
Service meer dan prima
Oplichters
Na bestelling 2 persoons ontbijt niks gekregen.
Zeet brutaal mailverkeer, telefoonnummers niet bereikbaar.
Geen geld terug, inmiddels aangifte gedaan
Slechte service!!
Ontbijt geannuleerd, onbeleefd contact op de chat, geen excuses. Niet bestellen hier!
Je bent niet thuis
Ontbijt is 2.5 uur te laat en voor de helft geleverd. Er ontbrak filet american, fruit, tonijnsalade, tomaat, komkommer. Zelfs de toegezegde ballonnen en verjaardagskaart zijn vanwege "voedselveiligheid" niet geleverd. Maar de plakjes kaas en brie wel. En ze zouden al zijn langs geweest (uiteraard nooit geweest hoor). Dus hun beweren dat je de deur niet open deed! Wat een onzin dit! NOOIT BESTELLEN ! WAT EEN TELEURSTELLING!
NOOIT BESTELLEN
Hier NOOIT BESTELLEN. Ontbijt wordt NIET geleverd en dan zeggen ze dat ze aan de deur hebben gestaan en gebeld NOOIT dus. Telefonisch niet te bereiken en bellen onder een heel ander nummer terug. Allebeide nummers staan als mogelijk fraude geregistreerd. Nu wordt ik gegechanteerd dat ik pas het ontbijtje krijg geleverd als ik alle negatieve reacties VERWIJDER MOOI NIET
NOOIT BESTELLEN, internet staat vol met negatieve reacties, ik ga een colum schrijven ook want dit kan echt niet. Denk je iemand serieus te verassen krijg je met deze OPLICHTERS te maken
Kerstontbijt
prima ontbijt, netjes bezorgd, en dat op eerste kerstdag. Ruim voldoende keuze, en alles vers van kwaliteit.
Raar bedrijf
Ontbijtje besteld voor Moederdag. Besteld en betaald. Dag voor moeder krijg ik een mail dat de locatie die het moet leveren vol is en onze bestelling dus niet kan leveren... een dag van te voren.. dat wordt snel een ander cadeau regelen. Hoe kan je via de website bestellen en betalen en dat het dan toch vol blijkt te zijn. Vervolgens 4 dagen moeten wachten tot wij het geld terug hadden. Geen sorry niks gehoord! Voor ons eens maar nooit meer via deze partij!!
Ontbijtjethuis onbetrouwbaar
Ontbijtjethuis blijft ernstig in gebreke. Prosecco ontbijt van 80 euro bleek zonder Prosecco zonder bonbons en muffins en zonder 1/3 van de lijst producten. Bij reclameren werd uiteindelijk aangeboden geld terug te geven, maar dan moest het ontbijt geretourneerd worden…. Dat had het bruidspaar allang geconsumeerd natuurlijk. Vreemde reactie en onbetrouwbare site!