Sanitairkamer.nl ervaringen

( 7 Ervaringen )

Welkom bij Sanitairkamer, waar we geloven dat elke badkamer een betaalbare luxe verdient! Bij ons draait alles om het realiseren van jouw droombadkamer binnen jouw budget. Of je nu op zoek bent naar een snelle opfrissing of een totale make-over, wij staan voor je klaar met ons uitgebreide assortiment aan kwalitatieve producten.

Onze showrooms verspreid over het land staan voor je open, maar ook online zijn we 24/7 beschikbaar. Dus of je nu graag rondsnuffelt in onze inspirerende showrooms of liever online winkelt, wij maken het zo gemakkelijk mogelijk voor je.

Onze focus ligt op jouw behoeften en voorkeuren. Met onze deskundige adviezen helpen we je graag bij het maken van de juiste keuzes, en met onze betaalbare huismerken en bekende A-merken zorgen we ervoor dat er voor elk budget iets te vinden is.

Bij Sanitairkamer geloven we in het belang van kwaliteit, toegankelijkheid en betrouwbaarheid. Onze klantgerichte benadering zorgt ervoor dat jij je ondersteund voelt, of je nu op zoek bent naar een enkele kraan of een complete badkamerrenovatie.

Dus, waar wacht je nog op? Kom langs in één van onze showrooms of neem een kijkje op onze gebruiksvriendelijke website en laat ons je helpen om jouw droombadkamer werkelijkheid te maken!

Ervaringen (7)


Gebruiker Wim
19 september 2024
Wim

Nooit ontvangen en 1 jaar later 15 x telefoon

Ik bestel een wastafel,
Men kwam leveren op afgesproken dag en uur.
Ik was op dit mooment vooraan in de tuin bezig.
Ik krijg een bericht dat men niet kon leveren.omdat er niemand thuis was.
Ik ben op de camera gaan kijken aangezien ik dacht dat het misschien aan mij lag.... er is nooit iemand langs geweest.
Ik bel met deze uitleg naar hun call service en daar zegt men dat ik het terug kan laten langs komen voor 50 euro extra transport.
Men is niet langs geweest, dus waarom zou ik extra betalen. Ik heb dus geannuleerd en een jaar later en vele telefoontjes heb ik men geld nog niet terug. Aan de telefoon gaat men het altijd oplossen. Ik denk dat ik zeker 7 à 8 aan de lijn heb gehangen zonder resultaat.


Gebruiker Jacqueline
1 juli 2024
Jacqueline

Zeer Slechte Service

We hebben een douchecabine met keramische kraan aangeschaft. We kregen een pakket met een douchepaneel dat een vastgekitte mengkraan had en een losse keramische kraan, waardoor bij het losmaken van de kraan om het te vervangen het hele paneel in stukjes lag. We hebben de schade doorgeven en er werd pas, na veel aandringen, na bijna 4 weken op gereageerd. Het plaatsen van de douchecabine heeft 2 volle dagen in beslag genomen omdat er onderdelen misten en omdat de handleiding onduidelijk was. Verder zitten er momenteel 2 verschillende handgrepen op de deuren ( zelfs dat bleek niet te kloppen ). Na 6 weken hebben wij nog steeds niet de juiste onderdelen ontvangen en hebben we nog geen werkende douchecabine. We hebben geen compensatie gekregen. Kortom: EEN AFRADER! Vooral de enorm slechte service zit ons dwars.


Gebruiker Leroy
27 maart 2024
Leroy

Oplichterij

Verkopen doen ze. Maar je wordt volkomen negeerd op het moment dat je service nodig hebt of een kapot artikel ontvangt. Producten zijn slecht ingepakt. Ze geven aan binnen 1-3 dagen te reageren. Ik wacht al 2 weken op een reactie. Na het plaatsen van een negatieve review ontving ik eindelijk een antwoord, waarin ze om de zelfde informatie vroegen die ik al had gegeven. Nu weer verder zonder reactie en een badkamer die niet kan worden afgemaakt. Bar slecht dit.


Gebruiker Silvan Ottema
20 maart 2024
Silvan Ottema

Waardeloos slecht bedrijf\

Waardeloos SLECHT bedrijf
Bestel je een douche verwacht je dat alles goed gaat, maar helaas was dat zeker NIET het geval. Er is meer mis met douche dan goed. Dus dan bel je en krijg je te horen zet het maar op de mail en je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. 3 werkdagen later bel je weer dat je geen reactie hebt gehad zetten ze het door naar haar collega of die een reactie de volgende wil geven. Bel je de volgende dag weer, omdat je nog steeds GEEN reactie hebt gehad. Zegt ze ik zal je zo gelijk een terugkoppeling geven. Krijg je 10 minuten later een mail met dat ze het heeft doorgezet naar de leverancier, dit heeft 4 a 5 werkdagen geduurd voordat ik zo'n reractie kreeg.

Vervolgens zeggen ze dat ik ook daar binnen 3 werkdagen een reactie op ontvang. Nou 3 keer raden weer geen reactie (ik snap dat het lang duurt want het zijn extreem veel slechte punten), dus bel je weer gaat ze het door zetten naar haar collega en krijg je de volgende dag weer geen reactie. Dus bel je weer en krijg je te horen dat ze er weer NIKS voor kan doen.

Kortom ik kan meer SLECHTE dingen opnoemen dan goede dingen aan de douche en de communicatie van dit bedrijf is gewoon SLECT EN WAARDELOOS!!!

Alles wat slecht was of ontbrak aan de douche staat hieronder:
-Te korte slangen van en naar het voetenbadje
-Geen rubber om het kraantje (Dat gaat natuurlijik lekken)
-1 led doet het niet
-Snoer van de temperatuurmeter was te kort
-Er zitten gaat van kmeer dan 1,5-2CM dit kun je amper kitten
-Er missen 6 schroeven, waardoor je de douche niet eens kan vast zetten
-Handleiding staat in spiegelbeeld maar nergens aangegeven
- Er mist een kraan opzet stukje


Gebruiker maxim
9 oktober 2023
maxim

Oplichters

Douchecabine aangekomen met barsten. Na telefonisch contact besloten om te plaatsen omdat de barsten estetisch waren en we anders geen douche hadden voor onbepaalde tijd.
Een ervaren sanitair plaatser heeft ons bij het plaatsen geholpen. Hij heeft al 10tallen douchecabines geplaatst en nog nooit zo een slecht ´bouwpakket´ gezien. Van half 12 s´middags tot middernacht eraan bezig geweest omdat deze rommel zo moeilijk in elkaar paste. Uiteindelijk gelukt en succesvol afgekit.

De dag erna voor de eerste keer gedouched en meteen vastgesteld dat er langs alle kanten lekken zijn. Opnieuw alle plaatsen waar lekker waren afgekit en terug een dag gewacht.

Opnieuw langs alle kanten lekken. Deze keer zagen we dat het van plaatsten kwam waar normaal niet afgekit moet worden. Pure fabricage fouten zijn het in combinatie met rotslecht materiaal.

Koop nooit iets van deze oplichters!


Gebruiker Bora
21 juli 2023
Bora

Onprofessioneel bedrijf

Heel slecht klantenservice, je krijgt geen antwoord en ook geen geld terug! Heel veel excuses


Gebruiker Thomas
23 mei 2023
Thomas

OPLICHTERS, superslecht bedrijf!

Dit is een heel slecht bedrijf!
Mijn bad is kapot aangeleverd. Het water lekt aan de onderkant eruit. Alles is superslecht in elkaar gezet door Rotman Whirlpools (leverancier van het bad). Amateuristisch werk.
Ik ben nu al bijna een maand bezig met mijn geld terug krijgen! Er wordt niet eens op mijn mails gereageerd! Een schande!
Nu zit ik al die tijd met een kapot bad in huis wat maar niet op wordt gehaald.
Ze hebben ook nog eens een overloopcombinatie niet geleverd waarvan ik het geld ook nog niet ontvangen heb! KOOP GEEN SPULLEN BIJ DIT BEDRIJF. HET ZIJN OPLICHTERS!


Gebruiker Remco
2 mei 2023
Remco

Koop hier nooit!!!

Eén keer een kapotte douchecabine leveren kan gebeuren, maar je zou dan verwachten dat ze alles in het werk stellen om de tweede douchecabine ongeschonden te bezorgen! Bij de eerste lag de vrachtwagen vol glas met een opengereten doos, op meerdere plekken. Nu lijkt het wel of de tweede douchecabine uit een vliegtuig gegooid is! Ik heb nog nooit zo'n beschadigde doos gezien, notabene met glaswerk en chroom/aluminium elementen er in!
Wat denk je dat er dan mee gebeurt.....
Ik heb vanmorgen door hun toedoen vrij moeten nemen om te wachten op deze tweede douchecabine. Uiteraard kwam de chauffeur niet opdagen op de afgesproken tijd! Op het moment dat de chauffeur eindelijk arriveerde was alleen mijn zoon thuis. Als ik er was geweest dan had ik deze doos NOOIT in ontvangst genomen! Het is een schande dat een chauffeur zoiets durft af te leveren, hij weet dondersgoed dat de inhoud beschadigd is! De krassen kon je namelijk duidelijk zien door één van de grote gaten in de doos. Na het leveren van alle informatie en foto's weigert Sanitairkamer het aankoopbedrag terug te storten en de kapotte douchecabine op te halen! Stelletje oplichters!
Totaal geen service! Koop je sanitair bij een echt sanitairbedrijf! Ze stelen je geld en leveren kapotte troep!


Gebruiker Rob
19 maart 2023
Rob

Geen service en garantie

Kraan na 3 weken al defect ze hebben allerlei smoesjes moet bijbetalen voor een nieuwe.
Mensen hier niets kopen het zijn oplichters die zich ontdekken aan garantie en consumenten recht.


Gebruiker C.Mout
6 september 2022
C.Mout

Zeer dubieus

Wat een onbetrouwbare indruk en nare smaak krijg ik van deze webshop; na te hebben besteld en te hebben betaald via iDeal, blijft dit bedrijf mij rekeningen en herinneringen sturen dat ik niet betaald heb. Tot slot beweert hunbezorgdienst mijnhuisadres niet te kunnen vinden en daarom bezorgen ze niet. Hebben ze geen navigatie in de auto? Langzamerhand vrees ik dat ik naar mijn bestelling kan fluiten en dat de betalingsherinneringen blijven komen. Nooit meer naar sanitairkamer


Gebruiker IU
23 oktober 2020
IU

afrader

Dozenschuivers
De prijzen:
identieke produkten bij andere bedrijven voor de zelfde prijs. Sanitairkamer beweert voordeliger te zijn.

De communicatie:
NA BESTELLING EN BETALING heel slecht. Onbeschofte klantenservicemedewerker P. , geen reactie op 3 emails aan Nieuwegein.

Orderafdeling: zeer vriendelijke K. die wat Nieuwegein vergeten was te bestellen alsnog besteld heeft.

Service:
Leverancier levert af na de eerste voordeur, dus ook in flat. Dit had verteld moeten worden, maar staat ergens tussen de voorwaarden. Iedereen die in een flatgebouw woont heeft dus een probleem. Ik (67jr) heb urenlang 350 kg tegels gesjouwd.

Zoveelste nagebrachte pakket: moet van 8 tot 18 thuisblijven. Leverancier dumpt pakket ter waarde van 1200 euro in de openbaar toegankelijke entree van het flatgebouw en is niet bereid naar de voordeur van de woning te gaan of te wachten tot ik het in ontvangst kan nemen. Er zijn 77 woningen.

Produkten: voor een produkt dat niet voorradig was wordt een alternatief geboden dat veel goedkoper en evenwaardig zou zijn. Alternatief werd niet bij de besprekingen rond de bestellingen genoemd en ik heb de gok niet genomen.


Gebruiker Choechoe
15 oktober 2020
Choechoe

Whirlpool

Ook ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.

Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.

Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.

Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.

Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!

Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!


Gebruiker Elise
15 oktober 2020
Elise

veel beloftes maar niks nakomen wat een oplichters!!!

Ook ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.

Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.

Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.

Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.

Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!

Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!