SELECTED HOMME ervaringen

( 1 Ervaring )

In de SELECTED HOMME- look zien we Scandinavische invloeden die de moderne en modieuze man en vrouw met hun uitgesproken persoonlijke stijl sterk aanspreken. Hoewel sommigen alle trends op de voet volgen, kijken anderen meer naar wat het beste bij hen past. Wat ze met elkaar gemeen hebben is een onfeilbare smaak en gevoel voor kwaliteit.

SELECTED HOMME heeft drie verschillende lijnen, waardoor SELECTED HOMME altijd een antwoord heeft voor elke man en elke gelegenheid, met een unieke interpretatie van de moderne en zelfverzekerde man.

Merken
De producten worden op de markt gebracht en verkocht onder de volgende merken: ADPT, FIRST AND I, JACK & JONES, JUNAROSE, JAQUELINE DE YONG, LITTLE PIECES, LP BOYS, MAMALICIOUS, MINIMIZE, NAME IT, NAME IT LIMITED, NOISY MAY, OBJECT COLLECTORS ITEM, ONLY, ONLY PLAY, ONLY & SONS, OUTFITTERS NATION, PIECES, PRODUKT, SELECTED, VERO MODA, VILA CLOTHES, Y.A.S en Y.A.S SPORT

Markets
Zij verkopen hun producten in 70 markten in het grootste deel van Europa, het Midden-Oosten, Canada, India en wereldwijd via e-commerce. Met meer dan 3.000 winkelketens in 38 markten wereldwijd en producten die worden verkocht in ca. 15.000 warenhuizen.

Leveranciers en duurzaam ondernemen
BESTSELLER heeft geen eigendomsbelangen in de productieketen, maar werkt samen met geselecteerde leveranciers, hoofdzakelijk in China, India, Bangladesh, Turkije en Italië. Ze werken met ongeveer 300 fabrikanten van kleding en accessoires. Met hun Gedragscode, werkt BESTSELLER er aan om een duurzame aanpak in de samenwerking met de leveranciers te garanderen.

Ontwikkelingswerk
In 1995 werd het BESTSELLER FUND opgericht als een onafhankelijke filantropische organisatie. Het fonds doet humanitair werk en ondersteunt diverse culturele initiatieven in Denemarken en in het buitenland. Met de ontwikkeling van projecten in China, India en Afrika, werkt het BESTSELLER FUND aan een duurzame en sociaal rechtvaardige economische ontwikkeling in arme gebieden, met behoud van het lokale culturele erfgoed.

Eigendom
BESTSELLER is 100% eigendom van de familie Holch Povlsen met Anders Holch Povlsen als CEO. BESTSELLER Fashion Group China is een onafhankelijk BESTSELLER bedrijf dat eigendom is van de familie Holch Povlsen en twee Deense business partners in China. BESTSELLER Fashion Group China ontwerpt haar eigen collecties voor meer dan 6.300 winkels in China.

Ervaring (1)


Gebruiker Niek
12 juni 2020
Niek

Gewoon goed

Top ervaring gehad met dit bedrijf ik raad het aan!