Speelgoeddirect.nl ervaringen

( 4 Ervaringen )

Speelgoeddirect.nl is een online shop met een groot assortiment aan speelgoed voor jong en oud. Of het nu gaat om babyspeelgoed voor baby of peuter, om buitenspeelgoed als speelhuisjes en glijbanen of om sportief speelgoed als tafeltennistafels, voetbaltafels en meer.

Naast veel speelplezier is het speelgoed bij Speelgoeddirect.nl ook goed voor de ontwikkeling voor kinderen en op zowel sociaal, fysiek en emotioneel gebied bevorderend. Niet alleen het bekende hoogwaardige speelgoed van topmerken is verkrijgbaar, maar ook een selectie van exclusief speelgoed. Speelgoeddirect.nl is innoverend en heeft constant nieuw speelgoed tegen scherpe prijzen.

Ervaringen (4)


Gebruiker W.
10 september 2021
W.

NIET BESTELLEN

Oplichting, geen levering gehad, en ben nu een half jaar later nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen. Moeilijk contact te krijgen. Stichting die met hen de betalingen doet heeft samenwerking ook stop gezet.
Geen bestelling plaatsen!


Gebruiker Carla
3 februari 2021
Carla

Slee besteld

Mensen, bestel hier niks!
Alles op hun site staat op voorraad maar dat is niet zo. Telefonisch krijg je geen contact , via mail ook niet. fb berichten worden gelezen maar ook hier geen reactie!
Ik wil mijn geld terug!
Oplichters!


Gebruiker Ingrid
29 januari 2021
Ingrid

Geen levering, geen contact mogelijk, geen geld terug

Wij hebben in december een dekbedovertrek gekocht. Na twee weken ben ik gaan mailen met de vraag waar deze bleef. Geen reactie. Bellen naar deze organisatie kan niet. Uiteindelijk na 4 weken een mail. Ik zou het overtrek alsnog geleverd krijgen maar ik heb tot op heden niks ontvangen. Bij navraag weer geen reactie. Ik heb intussen gevraagd mijn geld terug te storten maar weer geen reactie. Bestel hier niks!!!


Gebruiker Peter van Lierop
16 december 2020
Peter van Lierop

Contact arme firma

Het kan nog iets worden en dan rectifiseer ik alles wat ik tot op heden al heb geschreven in revieuws. Maarrr, je krijgt gewoon geen contact met deze firma, niet over levertijd, niet per telefoon, niet per mail. Je kan bellen wat je wil, je kan 4 x mailen, je krijgt nooit antwoord. En ik zou er graag zeker zijn dat ik voor de kerst ook een sjoelbak voor de kleinkinderen ontvang. Zo raar, je hebt een bedrijf, maar houd niet van contact met klanten. Wel vooraf betalen en daarna zoek je het lekker uit zal hier de bedrijfs policy zijn denk ik.