Tuinadvies ervaringen

( 1299 Ervaringen )

Tuinadvies is één van de meest bezochte tuinsites in België en Nederland met jaarlijks ruim 14 miljoen bezoekers en meer dan 500.000 klanten. Je ontdekt er heel wat producten die je nog nergens anders zag.
🌱 Meer dan 25.000 verschillende tuinproducten
🌱 Mooie en kwalitatieve gereedschappen
🌱 Advies rond jouw aankopen
🌱 Ideeën voor een origineel cadeau

Ervaringen (1299)


Gebruiker Berthil
20 augustus 2024
Berthil

Witte kip

Ik had een witte kip besteld. Staat in de bestellijst en ook op de pakbon. Ik kreeg helaas een bruine kip. Het gaf teveel gedoe om dat allemaal weer te herstellen.


Gebruiker Huub Hendrix
14 augustus 2024
Huub Hendrix

prima middel tegen schimmel in buxus

Snelle levering en perfect werkend product!


Gebruiker O.
5 augustus 2024
O.

Aan te raden

Binnen een dag geleverd in noord Nederland . Tsja......... , hoe veel beter wil je het hebben ? Super tevreden met het product ( Herbistop onkruidverdelger ) en dat ook nog voor een mooie prijs . Top !!!


Gebruiker Bianca Meeuwissen
28 juli 2024
Bianca Meeuwissen

Snel

Snelle nette levering goed op de hoogte gehouden via mail


Gebruiker Leonne mees
24 juli 2024
Leonne mees

Onnodige verpakking.

De facelia mooi op tijd ontvangen. Jammer dat het in zo'n grote doos zat. En bezorgd via DHL Het had nl makkelijk door de brievenbus gepast.


Gebruiker Edwin
21 juli 2024
Edwin

Perfect!

Een correcte bezorging, echter was er een artikel niet bij. Een mailtje gestuurd en binnen enkele dagen was het missende artikel binnen. Perfecte Service


Gebruiker Weusten
15 juli 2024
Weusten

Bestelling tuinplanten.

Mooie planten ,goed verpakt en een correcte bezorging, ook nog eens mooi op tijd ,zoals afspraak.


Gebruiker M
11 juli 2024
M

Bestelling/levering

Op de verpakking van de geleverde plantjes moest ik lezen dat er een aantal planten niet geleverd zouden worden. Ik had dit graag van te voren geweten.
Daarnaast waren 2 takken geknakt van een klimplant die ik had besteld, helaas.
Geld werd wel netjes/snel terug gestort van de niet geleverde plantjes.


Gebruiker M.J.
11 juli 2024
M.J.

Halve levering

Na zorgvuldig keuzes te hebben gemaakt een bestelling geplaatst. Dit was mijn 2e keer bij tuinadvies. De eerste keer heb ik een credit ontvangen ivm zeer slechte kwaliteit van levering. Credit bij 2e bestelling ingezet. Na zeer lange wachttijd eindelijk levering. Helaas zaten de planten verfrommeld in plastic in omdoos en bleek de bestelling niet compleet. En daar wacht je dan weken op zonder ook maar één bericht hierover. Pas na levering een mailtje met water niet geleverd is. Het is een heel gepuzzel zonder leverbon om uit te zoeken welk plantje wat is als de aantallen niet overeenkomen met de bestelling en als er geen pakbon bij zit die aangeeft welk nummer op het potje wat is? Ik zal niet snel weer een bestelling plaatsen. Ook nu is de kwaliteit van de plantjes meer dor en dood dan fris en levend.


Gebruiker Sylvia
11 juli 2024
Sylvia

Muizenissen

Produkt tegen muizen besteld en als beloofd volgende dag in huis.
Miet het nog gaan toepassen.


Gebruiker J. Brookman van Steenwijk
7 juli 2024
J. Brookman van Steenwijk

Prima!

Prima!


Gebruiker ClaudiaMirandaDijkstra
2 juli 2024
ClaudiaMirandaDijkstra

Tuinhaard

In de reviews van Bol.com las ik dat de levering soms langer duurde of dat communicatie minder goed was maar ik ben erg tevreden. Communicatie was super, de tuinhaard op tijd geleverd en de chauffeur was zeer netjes en vriendelijk. Ik ben erg goed te spreken. Mooie haard ook.


Gebruiker Maya
26 juni 2024
Maya

Niet geheel tevreden

Na de bestelling niet op de hoogte gehouden wanneer levering. Duurde ook erg lang ( bijna 14 dagen). Erg jammer. Was super verpakt zelfs zo goed dat de planten verlept aan kwamen. Dit weerhoudt me er niet van om de volgende keer weer hier te bestellen.


Gebruiker HSuzanna
26 juni 2024
HSuzanna

Correcte levering

Ik bestel regelmatig bij Tuinadvies, omdat ze goede producten leveren en een uitstekende verzending en service bieden.


Gebruiker Jan
24 juni 2024
Jan

Geheel volgens afspraak

Geheel volgens afspraak, snel, goede prijs, fijne service


Gebruiker Geurt Folmer
19 juni 2024
Geurt Folmer

Levering planten toren

Correct geleverd alles volgens afspraakplanten


Gebruiker Geertjan
17 juni 2024
Geertjan

Correct geleverd

Degelijk


Gebruiker Karin Cornelissen
13 juni 2024
Karin Cornelissen

Ervaring

Keurig verpakt en snel ontvangen.


Gebruiker Clemens
27 mei 2024
Clemens

Lijngoten en zandvanger

Na bestelling de volgende dag alles goed verpakt geleverd. Materiaal goed en degelijk afgewerkt.


Gebruiker Richard
22 mei 2024
Richard

Volle tevredenheid

Een struik en 8 vaste planten besteld. Heel goed verpakt kwamen ze in uitstekende staat aan.
De planten zien er gezond en sterk uit. Een week na planten zie ik dat ze goed aanslaan.
Ik ben heel blij.


Gebruiker R. Boon
21 mei 2024
R. Boon

Vogelvoerhuisje

Is goed gegaan. Had ook niet anders verwacht.


Gebruiker Van deurzen
20 mei 2024
Van deurzen

Slakkenkorrel

Superspul


Gebruiker Jan
20 mei 2024
Jan

Levering

Het pakket werd overeenkomstig de afspraak geleverd en was prima verpakt.


Gebruiker W.P. van Heel
20 mei 2024
W.P. van Heel

Goede potgrond voor tomaten met goede structuur. De planten floreren goed.


Pakket werd snel geleverd.


Gebruiker A. Jansen.
16 mei 2024
A. Jansen.

Snelle levering, verpakking materiaal kan minder!

Stuk goedkoper dan in de winkel, en dan nog thuis bezorgd ook.