Uw-rollator.nl ervaringen

( 1 Ervaring )

Uw-Rollator.nl is dé gespecialiseerde rollator webshop van Nederland. Deze online speler koppelt een uitgebreid assortiment rollators en rollator accessoires met de meest uitgebreide informatie verstrekking van het internet. Bij Uw-rollator.nl gaan kwaliteit, betaalbaarheid en service hand in hand

Uw-Rollator.nl is de nieuwe online rollatorwinkel van Nederland die er voor staat om de mobiliteit van mensen te vergroten. Naast de nieuwste hippe design rollators, biedt Uw-Rollator.nl ook oude vertrouwde standaard modellen. Dit brede aanbod combineren Uw-Rolattor.com met uitstekende service en advies op maat. “Wij willen inspelen op de groeiende vraag van senioren om hun mobiliteit en zelfstandigheid langer te behouden. Hierbij zien wij dat onze doelgroep prijsbewust te werk gaat, maar kwaliteit en design ook erg belangrijk vinden. Zij willen zich goed informeren en waar het nodig is ook goed laten adviseren. Onze focus ligt dan ook op service en informatieverstrekking via de webshop, maar ook via de telefoon en de chat op onze webshop.” zegt Rob de Bonth, één van de ondernemers achter Uw-rollator.nl.

Een rollator is een belangrijk hulpmiddel voor senioren, het biedt extra steun en zekerheid tijdens het lopen waardoor hun leefwereld wordt vergroot. Uw-rollator.nl heeft in de overzichtelijke webshop een breed en veelzijdig assortiment aan rollators van alle bekende en minder bekende merken. Of u nu een heel eenvoudig model wenst of het laatste hippe design model. Het aanbod beslaat diverse modellen lichtgewicht rollators, driewielerrollators, binnenrollators, XXL-rollators en walkers, verkrijgbaar in vele verschillende kleuren en in verschillende prijsklassen.

Ervaring (1)


Gebruiker Hans
30 september 2021
Hans

De creditering is waardeloos

Had op 20 augustus betaald voor een rollator, ze waren het eerst kwijt tussen hen en DHL zeiden ze, week later op vrijdag zouden ze een nieuwe sturen. Op de volgende maandag kreeg ik een mail dat ze deze niet konden leveren en dat ze mij als ik akkoord ging een andere zou kunnen krijgen. Heb dat aanbod geweigerd en om creditering gevraagd, heb op 21 September gevraagd via e-mail waar het geld bleef, kreeg op 21 September een mail dat er een credit was aangemaakt en dat ik het hopelijk eind van de week het geld zou terug ontvangen. Inmiddels is het 30 September en niets ontvangen, tracht te bellen maar er wordt niet opgenomen. Getracht om te chatten wordt er een chatsessie gestart, eerst twee wachtenden. Chatsessie wordt gestart maar er wordt 10-15 minuten niet gereageerd, heb een bericht achtergelaten dat ik verdere stappen zal gaan ondernemen. Hoe moeilijk kan het zijn om het geld terug te storten? Zo’n handeling kost nog geen 5 minuten, snap dat ze evt. Druk zijn maar dit slaat gewoon alles. Er zijn vanaf 14 September tot nu 16 dagen verstreken en geen terugstorting. Ik ga niet zeggen dat het oplichters zijn, aangezien ze wel leveren. Maar zodra je om wat voor reden dan ook een creditering wil, dan is het lang wachten. Ik beraad mij om een aangifte te doen, heb nl. al meerdere van dit soort klachten gezien. Voor mensen die een bestelling willen plaatsen raad ik aan een creditkaart te gebruiken, dan heb je een aankoop bescherming. De banken en iDeal doen niets, ze verwijzen je door om contact op te nemen, maar dan moet je wel contact met hen kunnen krijgen.