Zelf ervaringen
Jij leeft. Zelf verzekert.Zelf is vernieuwd. Met een nieuwe naam, een nieuw logo en een hagelnieuwe website wordt de opzet van het merk, de service en producten beter uitgelegd aan de klant.
Maar de vernieuwing gaat verder dan wat fraai vormgegeven pixels en bits. Het is een hele grote eerste stap in het vernieuwingsproces van Zelf. Het doel? 'Denk om de klant' tot in de diepste vezels van het bedrijf uitdragen.
Het nieuwe logo laat zien waar Zelf voor staat: trots, Zelfverzekerd en vernieuwend. ‘Jij Leeft, Zelf Verzekert’ is het nieuwe motto. De gedachte daarachter is dat de klanten van Zelf hun leven inrichten zoals zij dat willen en dat Zelf zorgt dat zij dat zorgeloos kunnen doen.
Een van de doelen van het nieuwe Zelf is een grote mate van transparantie bieden aan de doelgroep. Zo presenteert Zelf een to-do lijst waarin wordt getoond waar Zelf mee bezig is. De input daarvoor komt van de klanten. Ook worden zowel de negatieve als positieve reacties uit het klanttevredenheidsonderzoek direct, zonder moderatie, op de website getoond.
Collega's van Zelf laten zien wie zij zijn, met foto en naam. Zij delen tips en verhalen met klanten. En gaan rechtstreeks met hen in gesprek op social media of het weblog van Zelf.
Met een serie portretten presenteert Zelf een aantal bijzondere, eigenzinnige mensen die bijzondere dingen doen. Het doel is om klanten te inspireren, te informeren en hen op het hart de drukken om vooral de dag te plukken.
Zo goed als TOP
Zo goed als TOP